2015-12-26

[szombat]

12:54 × Vazze, az egyhetes gép- és netszünetben beelőztek Candy Crushban! (Leguccsó, legfrissebb pályákon.) De legalább a cartoonchaos openregről nem maradtam le, mert az most se volt :(

00:03 × Egy hét után bekapcsoltam a tévét.

00:24 × Szombaton kiderült, hogy romlik a szemem, vasárnap 25 év masszív sörözés után megismerkedtem a komló ízével, hétfőn pedig elhangzott a kinyilatkoztatás.

A baráti család (puszi :) 13 éves, félhosszú hajú fia utánunk egykerekűzött az éjszakaiba, majd miután az apjával kifizettük a második kör rengeteg sört, a zebránál leszállt a monociklijéről, és rám nézett:
Jónás, szerintem te a következő életedben pincérnő leszel.
A halványlila döbbenet egy pár napra földhöz vert, de azóta megnyugvásra leltem. (Első alkalommal a Buktában.) Oké, a jelenlegit azért nem hanyagolom, de ha az kell, hogy még több áhítattal járjak a "templomaimba", ám, legyen. És, lőn.

A kinyilatkozatás erejéről: már értem, hogy miért indultak meg tízezrek, amikor az isteni álmot látó vagy a csipkebokorvesszővel társalgó azt mondta, hogy arra és csak mert.

A kedvenc sporttársammal Statlert és Waldorfot játszottunk a kabrióban, és amikor a balatoni ködtengerből a zalai napsütésbe kanyarodtunk, már szinte hibátlanul soroltuk a valaha volt öszes kedvenc pincérnőnk nevét és sztoriját. A mi bűnös szentjeink. Ők adják a reggelit (sör, kávé, víz), és ők takarnak be, ha megfáradsz az őrületben. Megtiszteltetés lesz közéjük tartozni.

00:43 × Ugyanaznap, ugyanazon az estén a kretén kapott két kedves szót, és nekiállt írni. A kéttagú tervtanács mai szigorú ütemtervét lehet, hogy a bogarakra is meg kellene rajzolnom. Egyedül.

00:45 × A hírhozó éjjellátó öccsével megbeszéltük, miért a DaVinci a kedvenc tévécsatornánk. Hihetetlen volt az egész nap. (BTW: a napok legkedvesebb pillanataként - utolsó alkalommal - sikerült mosolyt csalnom a Gyöngy pókerarcú kajlafülűjére.)

00:53 × Elég abszurd az utódomat megfenyíteni, hogy ha folytatja az ő élete szerelmének megszomorítását, a szxr fogaimmal fogom duplán kasztrálni, hogy a buta arcába köphessem szégyenét. Pont én adjak életvezetési tanácsot? Kiégett a viccrelém. Még én is el tudom különíteni a rajzfilmvalóságot a mindennapiétól. Pedig nekem már rég elment az eszem. N-e-l-é-gy-b-u-t-a. Nincs jogod hozzá.

01:00 × Holnap új törzshelyet kell felkutatnom. A vasárnap egyszerre a megfelelő és a legfontosabb. (Ha a könyvtárban csapolnának sört, kávét, nem sokat gondolkodnék. Kanapé van, fény van, újságok vannak, virágok vannak, csajok vannak. Eh.)

01:27 × A karácsonyi napilapszünetben sem tudom rávenni magam, hogy ne lapozzam át a hávégé-lemaradásaim magyar rovatait. Apám ma egészen meglepő célterületét említette a rendszerszintű szétbxszásnak: a horgászjegyet.

01:48 × "Hogy ez napjainkban mennyire releváns, az nagyon érdekes kérdés." (1994)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése