2015-12-29

[kedd]


15:00 × Pontosan olyan "megkérdőjelezhetetlen" félinformációk alapján kaptam a sommás savat, amik alapján az esti beszélgetés fő vonala zajlott. A barikád túlfelén állnánk, az ziher. Na, ugorjunk kettőt, vannak ennél sokkal fontosabb dolgok… (Hálisten.)

15:01 × A fölényeskedést se barátságban, se családban nem szívlelem. Hétvégén megkaptam, hogy irigykedem, majd hogy persze, mert megtehetem. Az egyikért te dolgoztál meg, a másikért én. Ha nincs tisztelet, nincs semmi. A frusztrációidat ne rám vetítsd, nekem erre nincs időm.

15:02 × A felturbózott gonzo pedig bődületes kamu. Mi max beledögölhetünk, és folyamatos készenléttel (szintén) max a videójátékokig jutsz. (Ha működött volna, sztárok lennénk. Nem lettünk.)

19:16 × Ideje lesz újra fellapoznom a XX. század művészetét. (Meg a többi tsundokut.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése