2015-12-31

[csütörtök]


11:24 × Azok után, hogy karácsony előtt belekóstoltam egy finom illatú csokiba, tegnap a grósingerségemet kifejezendő spanyoloztam velük. Bár a megfelelő alkalmakra használtam el a jokerkártyáimat, de nagyon sok év szünet után nagyon sok év szünet jön.

11:27 × Persze, hogy hiszek a hipnotikus szépség létezésében, hiszen a párhuzamos egyenesek a végtelenben találkoznak. Néhány évente megtalál egy-egy arc, és kíméletlenül kisüti a receptoraimat, hogy új valóságot égessen be. Tegnap éjjel álomba babonázódtam.

16:15 × teh grósingers ˇ mert a család a legfontosabb. A következő tali az első hazai zetemeccsen :D


19:19 × Biztos vannak újévi fogadalmaim, csak nekem mindig két héttel előbb kezdődik az újév.

19:22 × Tök jó, hogy szombat délre már van programom, mert odafele nem fogom elfelejteni, hogy jövő évre szóló asztali napárat kell vennem. mr.robot -> időmenedzsment, hogy semmi se történjen hiába, még a szieszta sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése