2015-11-21

[szombat]


10:19 × Néha eszembe jut a nyár.

11:37 × Syd Field definíciója szerint életem kulcstörténése  a kulcsnélküliségem volt a fél méteres friss hóban. Hogyan jutottam el odáig, és mi változott azóta, na, ez az én sztorim. (Nem eget rengető sztori, az sem túl egyedi, hogy pontosan a krisztusi korban történt, de az enyém.) A többi a tiétek.

14:35 × Tanulságos kicsiben végignézni egy olyasféle jellemtorzulást, amit eddig csak a legnagyobbjainkénak tudtam be. (Az ellentétek vonzzák egymást.)

23:45 × Most, hogy ledaráltam az utólag első részeket, egyértelmű, az első utolsó Star Wars epizódok tehetnek róla, hogy már gyerekkoromban elfordultam a fantasy-től, és az igazi sci-fi köt le. (A jedik nem robotok, és a világűr végtelenül üres.)

00:25 × Nem rossz előjel, ha egy top tízes lista első és utolsó helyezettjével már szerelembe estem. De mégsem tudok komolyan venni egy olyan felsorolást, amiből hiányzik a Lain.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése