2015-11-27

[péntek]


12:05 × Mivel fekete öves kifogás-ninja voltam/vagyok, kétszer meggondolnám, mivel álljak elém.

16:30 × Mire elkezdtem volna nyafogni a prequelek sequeljeinek remakejei miatt, csak megnéztem a Chinatownt. (Muszáj volt rákeresnem a műszerfalra: 1936 Ford V8 Standard)


Ha már annyit olvastam arról, hogy mennyire jól megírt film. (És valóban.) Aztán levettem a polcról a 94-ig írott Film Krónikáját. Szevasz, tél.

16:34 × Egyszerűen jutalmazom magam. A mindennapokért nem jár sör. De ha veszem a fáradságot, és hazasétálok tíz kiló macskaalommal, hogy ne benzint füstöljek miatta, azért jár a sör.

17:02 × A kérdésre, hogy mi a legjobb hangtorzító szoftver, egy fórumon jött a válasz, a legprofibb a Puberty. Már rányomtam a gugli keresésre, amikor leesett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése