2014-07-01

[kedd]

09:04 × A tegnapot végigvert esőben (35mm) a multifokális öngyűlöletem egyik gyújtópontja parazsat fogott, de a négy alvás közül a harmadik elfojtotta.

15:59 × Milyen csillagállás szerint ennyire ostobák keleten? Minden leadva, már a pénzre várnánk, erre kiderül, hogy három hónap után most vették észre, hogy két szín fel van cserélve a termékükön. Három kib hónap után tűnt fel nekik, hogy rossz színkódot adtak meg. Hurrá, nyaralunk! (Mindegy, én ezzel csak nyertem plusz egy hónap laufot. Hülyék vagytok? Fizettek!)

16:08 × Duplaszilva, hogy el ne ájuljak a jó hírtől.

16:49 × A Kerber-Sarapova mekkora meccs volt!

20:10 × Jó döntés volt ma Wimbledont nézni. (Kyrgios-Nadal)


20:41 × És a mai eszetlen ekézésbe még egy villámrajz is belefért a firkáltkezű hippivezérnek.

23:53 × Na ilyen tempót sem mostanában láttam.

23:58 × Mostanában rajzfilmek (inkább American Dad, mind Simpsons)


23:59 × Ezen a poénon felsírtam. (AmDad 7x17 Ricky Spanish)





















 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése