2014-07-15

[hétfőről keddre]

00:43 × Ma eleve vasárnap reggelre ébredtem, és kifejezetten zokon vettem a napok tolulását, majd az egész napos bit-tenger mentegetés után arra döbbentem, hogy a gyufahasználat esztelen fapazarlás. És még mindig van másfél óra az idei Home Run Derby-ig. (A négy terányi adatomből pedig valami ultra-posztmodern robotművészetet kellene kreálnom mementónak.)

01:02 × Roppant súlyos (de építő, bár erősen időrabló) gyűjtőszenvedélyem van.

02:00 × Két hősőm, Joey Tribbiani és Charlie Harper is megmondta, hiába ölti a legeslegszebb, lélegzetelállítóan gyönyörű formáját az élhetetlenség, ha az én temperamentumom a skála másik végét nyaldossa.

02:12 × A Home Run Derby ütőedzésének reklámszünetében denevérek táncát bámulom cigizgetve. (A Geszti-díjas poént kihagyom.)

02:47 × Ennyit a baszom focivébéről.


02:49 × Olyan régen feszítettem túl a húrt egészen a többnapos, hallucinogénné váló ébrenlétig, hogy már el is felejtettem, milyen könnyű elkezdeni. (Esőszünet, pesrze, mi más. Kellett lebombázni a Metrodome-ot, abban nem esett az eső.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése