2017-06-13

[kedd]


13:50 × Tegnap estére lett két nappal azelőtt.

14:24 × A hónapok óta tartó – halaszthatatlan – újrapakolás halogatását elunva a munkagépem úgy döntött, megteszi a szívességet, és magától összeomlott, ahogy hazaértem. Két álló napig telepítettem, és 41 felé végre megtanultam a napi backup létfontosságát. Hétfő estére végre szombat este lett.

15:54 × De legalább volt ideje ülepedni a Hesse Csillagsors -> Ahmad Mesemondója -> Hilary Hahn Mendelssohnja okozta súlyos, érzelmi sokknak. És mindezek melett még emberekkel is volt időm találkozni :D

22:20 × Boldogabb voltam, amíg nem olvastam a híreket (7000-ről számolok visszafelé), de aki itt nem érez dühöt, az cinkos. Se cinkos, se hűtlen nem szeretnék már lenni.

22:45 × Múlt héten az utcán találtam egy sárga HB/2 ceruzát. Még gondolkodom rajta, hogy melyik fegyvertáramba tegyem.

00:41 × Nem, még nem megy.

01:04 × Amennyire jó időben kapott el a Nagy szépség, pont annyira hibázott az Ifjúság. (Máshogy és máskor fújt lufi.) Bár legalább meghozta a kedvem Sumi Jo lemezek és Hilary Hahn 27 kortárs darabjának újrahallgatásához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése