2017-06-29

[csütörtök]


19:24 × Eddig összeértek a cserepek, meg is telepedett köztük-alattuk a moha, és szépen lassan, de biztosan beázott a padláson keresztül a plafon két helyen is. Futóvizes főpróba elvileg szombaton.


20:35 × Bársony tök jól van :D Bevált a lázcsillapítás.

20:49 × Ezen a diófán tanultam meg fát mászni kliskambóként.




20:56 × Megnyugtató felismerés volt a szimpla butaságuk.

22:20 × "Nagyon fiatalon jutottam arra a felismerésre, hogy az élet bonyodalmai hacsak nem találni rájuk belülről választ és megoldást végső soron nem sokat jelentenek. A külső körülmények nem pótolhatják a belsőket. Ezért szegény az életem külső eseményekben. Nem sokat mesélhetek róluk, mert üresnek vagy jelentéktelennek tartanám őket. Magamat csakis a belső történések felől érthetem meg."

00:08 × Minden egyes mondatával ezer éves sebeket tép fel, de ha már fél évig halogattam, fájjon, ahogy fájnia kell. Utána minden kerekebb lesz. (Ahogy negyvenre csak elmúltak a végtelenített zuhanós álmaim. Nem maguktól.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése