2014-08-27

[szerda]


16:32 ×
"– Nem tudtam, hogy haza akarsz menni. Mikor mész?
– Ma este megy egy busz. Ha nem akarod, hogy maradjak. Mármint reggelig.
– Aztán visszajössz?
– Még azt se kérdezted, hogy miért megyek el.
– Hát, miért mész el?
– Te nem akarod, hogy a nyakadon lógjak. Most semmiképp sem.
– Én ezt nem mondtam.
– Sosem mondtál semmit. Kettőnkről.
– Nézd, Christian, a parti után én leszek a nagymenő. A legjobb játékos. Sokan akarnak majd játszani velem. Hogy elmondhassák, játszottak a nagymenővel. Mert az leszek, Christian.
– Tudom.

– Mi az? Házasság?
– Bepakoltam."

16:35 × Isten áldja a női tenisz jövőjét!

23:02 × Rohadt fárasztó filmeket jegyzetelni. De donez.

23:26 × "Előtted áll a nagy lehetőség, hogy fordíts az életeden. Még egyszer. És én hiszek a dolgokban. Még egyszer."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése