2014-08-06

[szerda]


10:56 × O'ctober is coming. (Jujujujujuj.)

11:28 × Végre elkezdtem (nagyon) éhes lenni. (Mondjuk ettől még frászt kapok a kőkeményen éhségzavaros lányoktól. "– Ha eszek, alszok. – Én hányok.")

12:23 × És vannak, akik azt mondják, úgy játszik, mint egy robot :D


15:26 × Jézus szent ereje. (Mennyire jó dinamikája van.)


16:56 × Azok az eszelős pillantások az első csellós és a szólista között 8o Ha nem lenne a mosolygós (zenekarvezető) prímás, megijednék. Női csembalóssal meg teljesen odalennék az egésztől. De hát nem kerek a világ. (Replay, replay, replay, replay még egy darabig. Aztán lementem.)

18:23 × Ennyit a zeneterápia hatalmáról: megráztam a pénzfát, és nem csak apró fog hullani róla :D (Na erre a hírre meg a hisztire bontok is egy sört.)

21:29 × Jut eszembe – a bokrok nagy barátjaként –, hogy bajuszt még én is borotválok. (Feneketlen éhség tört rám, nem győzöm csillapítani.)

00:32 × Amsterdam Sinfonietta 2:35-nél azt a mosolyt nagyon szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése