2013-09-14

[szombat]


18:20 × Comin' home.

18:50 × Levente, Vince, Miklós, Gergely, Balázs, Viktor, Tamás, István, Szilárd, Endre, Róbert, György, Attila, Brúnó, Richárd, Zoltán, Miklós, László, Zoltán, László, Jenő, Dániel, Sándor és Csaba. Sok kis buzi. 

19:01 × Gabriella, Erzsébet, Gabriella, Hermina, Sára, Júlia, Sára, Edina, Zoé, Nikolett, Eszter, Inez, Diána, Orsolya, Rozi, Hanna, Sára, Kata, Ágnes, Andrea, Krisztina, Rita, Márta, Erika, Evelyn, Mariann, Emese, Dorottya és Barbara.

(És Sandrine, Vivica, Polina, Julia, Sumi, Roberta, Hilary, Elina és Evelyn.)

Elég női energia egy hétre, kedves Sándor? És egyik sem szobanövény, mint a köcsögöd. Neki sanyi. Nem felejtek.

19:15 × Menthetetlen romantikus vagyok. Ennyi tesztoszteron jutott a Nagy Atommorzsoló tervezőasztalán. Kannibál vagy csónakmotor helyett én menthetetlen romantikus rajzfilmfigura lettem. Early Cuyler a hősöm és Rockoé az életem.

19:32 × Isten ajándéka a barbár nő. (dorobarb) A hiszekegyem. Ez pedig itt a fekete macska üzenete:



19:40 × Kedves j.!

Az írott szó erejéről.

2008. november 14-én éjszaka még megköszöntem, amit olvastam, aztán némán csuklottam össze, ahogy a mondatok egymás után verték bele a karót a régi, romlott szívembe. Másnap moziba mentem a szívújjáültetésem után rögtön – a Quantum of Solace-t néztem meg. Ez az új szív aztán két rettentő csalódás, tizenegy Drive és három év után kedd hajnalban dobbant egy nagyot. A szavak nélkül ez soha nem történhetett volna meg.

Köszönöm.

Jó utat, érezd jól magad!

PS: Nem tudod, text hova ír?

19:58 × Oh, de kedves ajándék lesz ez Jónás-napra: In 27 Pieces: the Hilary Hahn Encores 

22:25 × Hogy a régi időkre emlékeztetően végtelenített pohár sörözgetés mellett mi és mennyi volt a nyaralás alatt, Miles Davis mutatja. Jó gyerek lettem. Legalábbis kevésbé esztelen.


22:39 × A haditerv végtelenül egyszerű: a Szikla üvölti a fejemben, hogy: FOCUS! A stratégia irányok kijelölése és az órarend összeállítása már kicsit keményebb dió. Sok kockás papíros meló. Irka-firka.

00:13 × Lent archívban a teljes 10 év + csny szövegei is. (Dropboxon vannak, kicsit lassabbak, de ott vannak. Múlt nélkül mégsincs jövő. I Drive.) Ja, és lent vannak a többiek is, mint régen, csak most nem ikonok mögé bújtatva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése