2013-09-09

[hétfő]


9:29 × Sok lett hirtelen a Sárikból körülöttem. Mind máshol és máshogy éget, de határozottan tűzforró a helyzet Sári-fronton. Lenne baj, de nincs, mert ugye csak nyaralok. Két napba azért még talán belefér ez-az.

9:30 × A héber neveknél maradva, a "Ki az a vörös? De ki az a vörös?" kérdésemre a legmegdöbbentőbb választ kaptam, amit csak kaphattam. De legalább kiderült, hogy következetes vagyok. Kár hogy egyáltalán nem emlékszem az egészre. (Na, ma is okosabb lettem, csak a Sári héber eredetű név, a másik perzsa.)

9:41 × A tegnapi nosztalgiatúrának mindenesetre annyi eredménye lett, hogy ma hajnalban halványlila döbbenetre riadtam. A tegnapi riadásom kevésbé volt ijesztő, holott az az esztelenség miatt jóval határozotabban idegenül hatott. (Az elefánt vezetett haza.)


11:44 × Minek. Nem bohóckodok.

12:06 × Beakadt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése