2024-03-24

[vasárnap]

14:17 × Kontuly-kép miatt vitt el az ötéves unokaöcsém a római kiállításra. Mert hiányzik róla egy narancs :D

14:20 × Nekem egy Ország Lili volt a kedvencem.

14:30 × Kereken tíz éve vagyok tiszta.

14:31 × A nehézsúlyú tettestársak közül hárman kiugrottunk, hárman a temetőben.

14:32 × Kádárral akartam kicsit mókázni, hogy mennyire "patyolattiszta", de inkább megsújtott a fejjel betonfalnak rohanása hírével. (Vastaps.)

14:33 × Így hát lett inkább egy új jeansem, hogy ne levegőzzön a fegyver (kösz, Simply), és felmentem a hegyre, hogy a festővel visszaváltható dobozos söröket igyunk a verőfényes teraszon.

15:50 × Gondolom a Rubik-kocka megoldó (és tanító) appok pont annyira újak, mint a kvarc Casio. Rég túlnőtt rajtam a retró. Bár, amikor már a huszévesek is azt a tekknót játszák (és hallgatják), ami miatt én Robot lettem akkor, amikor még a szüleikkel partiztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése