2014-03-24

[hétfő]

15:21 ×
"Viseld méltósággal!"
Ha nagy okosan a frászt hozod a szeretteidre, akkor nem vásárolni kéne még, hanem kurvára behúzni a kéziféket. De izibe'. Hogy az én filmembe belecsörgött a szünetjelző, az az én hibám, mert a faszért hagyom bekapcsolva a telefonomat. A lelkiismeret-furdalásom eddig tartott. Én tudom, mit kerestem, meg is találtam. (A bal tenyerembe volt rajzolva. Égetve, karcolva, pingálva, vetítve, ahogy jobban tetszik.)

15:23 × Annak azért egész extrém bája volt, ahogy a napfényes konyhakövön a hangyákkal molyolva előbb megosztottuk egymással a legsötétebb démonainkat, majd Elisabeth Taylor odakucorodott közénk, és az ölelésembe bújt.
"Egy hölgy vagyok."
15:29 × Nekem satufék. (Neked meg kanári.)

15:32 ×
"– Na jó…
– Látom, te is csíped a kifinomult humort."
15:58 × Az öregedés semmi más, mint lassú kihűlés.


16:22 × Meglett a belső kép, és másnapra három új, rajzos dolog talált meg. E pur si muove.


21:21 × A többrétegű párhuzamos valóságaim egyikében most éppen kiégett érzelmi roncs vagyok. Egy nagy alvás sokat segítene. És talán a végtelenített Imany-szalagot is leállítaná a fejemben.

00:36 × WiMP WIP. Barátnak lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése