2016-04-30

[szombat]


19:29 × Az egész úgy kezdődött, hogy múlt vasárnap végighallgattam pár boldogtalan, beletörődött sztorit. (Már az kiütött. Másnap 16 órát aludtam, és még kedd reggel is kóvályogtam.)

19:35 × Ma egész nap a lemaradásaimat olvastam át, de a kellemes barokk után meguntam a szöszmötölős mélyet, és tisztességes, sallangmentes kalapálást kerestem az öt sör mellé. (Kettő után azt is meguntam. Beethoven gyógyít.)

20:15 × Egy napot a szőlőben, kettőt favágásban napoztam. (Kár, hogy az éjszakai fagyok kinyírták az idei diótermést. Feketén pöndörödve kókadozik minden levél minden fán. Szomorú látvány most a kert. A szőlő direkt úgy lett metszve, hogy az elfagyott virágok helyét átvehessék az alvórügyek. Az elmúlt napok melegéből máris kirügyeztek.) Leeresztettünk két elhalt, kiöregedett fát, a pünkösdi cseresznyét, és a diófát, amit kisklambóként másztam. A cseréjének ültetett kisfát már nem fogom megélni, hogy akkorának lássam. Alig egy hete a boldogtalan azt mondta, már nincs harmincam. (Tele a fáskamra két télre előre.)

21:16 × Ha csak öt perccel később ugrok át a boltba az esti sörökért, már szerelmes lennék.


21:55 × Pedig nem olyan bonyolult. Az egyik másikra gondol, a másik meg csak egyre másra.

22:54 × Linci aka Queen of Fcuking Everything legújabban az orrát az orromhoz dugva szeret aludni. Nagyon finom fahéjas illata van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése