2016-04-12

[kedd]


14:01 × Beverek két sört, és szégyentelenül hosszan fogok sziesztázni. A városi szembeszomszédok lusták megsétáltatni a kutyájukat, cserébe hajnalban kiteszik, hadd tutoljon az ablakomba. Falun legalább csak idegeneket ugatnak, ez bezzeg a munkába induló, sőt, a kutyájukat sétáltató szomszédokat. Szerencséjükre pucéran alszom, és mire felöltözve eljutok kávéval az erkélyig, elpárolog a dühöm. De most alszok egy nagyot, és befejezem a hajnali álomat, amiből felvert. Dr. Éher, köszönöm, hogy elmondhattam Önöknek.

14:33 × BTW áprilisban ezek voltak az első sörök. Kösz, Bundás, kösz kretén gazdáid.

19:55 × Laza négy órás szieszta után arra ébredni, hogy a permanens gyerekkorba lecsóztam magamat…

19:56 × Akárhányszor nézem az űrsikló-program dokuját, elfog az öregedés búja – öt évesen még nem fogtam, tíz évesen tátott szájjal rettentem meg a Challenger katasztrófájától, az infografikus karrierem végén jártam a Columbia tragédiájánál, a Hubble képei évekig voltak a háttérképeim, és már öt éve, hogy utoljára repült.

00:43 × A törzsfejlődés fája virága.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése