2015-08-06

[csütörtök]


08:45 × A tegnapi nap viccnek kicsit erős volt. (Mindettől függetlenül 26-án kés alá fekszek. Plasztika.)


09:45 × "Mint ügyvéded, azt tanácsolom, hogy miattam ne aggódj."

13:51 × "Oly sok boldogtalanság van a világon, tűnődött, komoran meghajtva fejét a tragikus gondolat előtt, és ő mit sem tehet senki boldogtalansága ellen, legkevésbé a saját boldogtalansága ellen." (Catch-22, 20. Whitcomb tizedes)

13:53 × A tegnapi kezdőmondat-versenyt Oriana Fallaci nyerte: "Nevetséges beszélgetés volt." (Szeretettel: 1966. I. 12., Rita)

14:46 × "Az univerzum egyetlen kegyetlen, nemtörődöm üresség. A boldogság kulcsa nem az értelmének keresésében rejlik. A kulcs az, hogy lekösd magad lényegtelen semmiségekkel, majd végül elhalálozz." (Mr. Peanutbutter) Na, @Simply, az ilyenek miatt kötelező a BoJack Horseman.


19:22 × Most, hogy a rongyosra olvasott kétkötetes puhafedeles helyett (mellé) vettem egy keményborítós egykötetest, ideje volt rákeresnem, mégis hogyan írta Heller a Bibliát. (Nekem már mindig ó- és újszövetség marad a 22. előtti és utáni fejezetek szerinti bontás.)

20:56 × Az ezredforduló környékén nem csak x-függő voltam, és nem csak Barangóval dolgoztam együtt, hanem Ferenczi Krisztina cikkeihez is én készítettem a tolvajgrafikonokat. Béke.


22:03 × Semmi baj a nyárral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése