2013-12-09

[hétfő]

22:47 × Évről évre elvesztem a novemberjeimet. Idén? Pff, mittomén. Favágás? Komolyan? Tavaly? Egy darab rossz rajz. Tavalyelőtt? Abszolút kuka. Azelőtt? Mesharray. Az mondjuk jó volt. Azt nem én csesztem el, abban segítettek. Azelőtt? Végigkeféltem. Oké, az adta. Előtte? Uh, bazmeg, na azt senkinek sem. Mindegy, a november majdnem olyan szar, mint a február. Ez a kettő nagyon nem megy nekem. Ötből ha egy. (Takkra a Pareto-szabály.)

22:58 × Ja, és baszd meg, takarodj az álmaimból!


00:29 × Méteny. (a la Cadillac Jack) Az. Téli méteny. Tél eleji méteny, totális eszetlenség, újévi főnix, tél végi méteny. A napfényhiány az oka. A szolárium nem segít rajta, csak a vad szex. Át kell kefélnem a telet, hogy túléljem. Az ivás már rég nem segít. (Ha segített is az valaha.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése