2013-12-05

[csütörtök]


13:37 × Már csak egy utolsó kis nekirugaszkodás szükséges. (Mindegyikhez. És már csak sorba kell rakni a sok kis ugrabugrát.)

00:34 × A 20-30 ezer forintos havi cigirezsim 3-4 ezerre csökkent. (Plusz lett egy csomó mini-levélpapírom az enyvezetlen Silveradókból. Kinek írjak?)

00:41 × Csak tegnap éjjel esett le, hogy geek vagyok. (Bart telefoncsínyeit gugliztam eredetiben. Amikor anno ráeszméltem, hogy már rég teljesen elment az eszem, akkor álmomban Brian és Stewie Griffinnel ugrándoztam dalolászva az utcán. De akkor legalább papíron voltam. Tegnap meg még csak söröm sem volt.) Hálistennek, Johnnyt szeretik. (Bazmeg, mindent tudok a kibaszott rajzfilmekről. Be kéne fejezni egyet. Többet láttam, mint pinaszőrt. De ez már korunk nagy hibája.)


00:47 × Tüzifa a helyén, a kerítés feszül. Holnap veszek sört. Ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése