2021-12-31

[péntek]

15:39 × 2021

  • 2021. 01. 01. fourth draft
  • bevontam, besértődött, bevontam mást
  • szobanövénydzsungelt vásároltam össze
  • cikkeket küldözgettem
  • a bezárt kocsma előtt toporogtunk sokat
  • vettem egy csomó társasjátékot
  • backgammonoztunk Hutnikkal, Fannyval, Gubival
  • kockáztunk, snapszeroztunk a karanténban
  • vettem kütyüket (átvilágító, iPhone SE, Repaper)
  • anyám sztrókot kapott
  • írtam egy Qubit-cikket (jazz)
  • három bökést is felvettem, hogy mehessek
  • a kocsmanyitást ünnepeltem hetekig
  • kártyáztunk tinilányokkal
  • elszakadt keszeg karlánca (újrafűztem)
  • sokszor lejártunk Badacsonyba
  • tanítottam fotosoppot (heló, csajok)
  • összevesztünk majd kibékültünk a tetkósommal
  • újrakezdtem és megint abbahagytam a balkezezést 
  • unalomból csajoztam be (nagy hiba volt)
  • visszatértem a nagyvárosba, egyből az őrületbe
  • újra kinyitott a mozi, be is költöztem
  • az unokaöcséim <3
  • meghalt és eltemettük Evelynt :(
  • elbúcsúztattuk Johit :(
  • gyémántkemény rákenroll év vége
  • emlékezetes hevimetál szülihét

2022: több rajz, több firka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése