2017-11-04

[szombat]


08:17 × Végre a megfelelő hangulatban ébredtem: dühösen :D
– Mi újság van? Letörtnek látszol.
– Ki vagy te?
– A benned lakozó Jó Arc.
– Azta! Nem is tudtam, hogy bennem is van egy Jó Arc!
– Van hát! Mindenkiben van egy Jó Arc. Ha jól sejtem segítségre van szükséged.
– Hát, ami azt illeti tényleg nem vagyok jó formában. Ijesztő bohócok ijesztgetnek állandóan.
– A bohócok nem is ijesztőek.
– Tényleg?
– Nem hát, csak mások. Attól, hogy valaki másképp néz ki, mint te, másképp gondolkozik, még nem kell félni tőle. Ehelyett legyél inkább dühös rá! Hogy merészel más lenni? Mi van, ahogy én élek, az neki nem jó?
– Szóval verjem meg őket?
– Az erőszak a hokipályán kívül nem helyes, de engem csak elképzelsz, tedd, amit akarsz!
– Köszönöm szépen, hogy segítettél, Jó Arc!
– Nagyon szívesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése