2017-10-02

[hétfő]


09:53 × Egy gonddal kevesebb. (És egy csomóval több. Ha csak eszembe jut, hány sztori marad bennem…)

16:09 × Amikor abbahagytam bármi rosszat, végiggondoltam, hogy volt előtte, és mindig arra jutottam, az se volt rosszabb, sőt. Most viszont végiggondoltam, kik és hogyan voltak előtte, és nincsenek tévképzeteim a közeljövőről. Amióta nem ütöm magam, a "csak hogy teljen az idő" típusú társas vegetálás kifejezetten fáraszt. Kár, hogy nincs kivel megosztanom mindezt. Nincsen már mindennapi sörbarátom. (Mielőtt: Mi a hobbim? Na ugye.) Pxcsába… Nem is ébredtem túl jó kedvvel. A csajok cukik, mindennapra akad valaki, aki a csacsogásával feldob. Ja, akad bennem szeretetéhség bőséggel.


18:19 × És hogy ez ne legyen bőven elég, a testem mindenféle pszichoszomatikus tüneteket produkál: bal talp, jobb boka, jobb szemárpa… Tököm. Sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése