2017-02-10

[péntek]


13:28 × A ronda, zöld táska is megtalálta a maga funkcióját, abban gyűlnek a zöld és lapos sörösdobozok – aztán séta a szelektívig. (A táska szuper frankó lenne a bazi nagy kájt felirat nélkül…)

13:33 × Tegnap sokadszorra is lelkiismeretfudalásom lett… Volna, ha nem lett volna tényleg szükségem pár óra áramszünetre. Ma reggel – a felpattantam túlzás lenne – összekászálódtam, aztán a piacon belefutottam R. Juciba, az ábécéné' meg az öreg Pó'gárba. Úgyhogy inkább hazajöttem. A rokonnak meg eldaloltam, hogy egy órát szakítson már rám szmoki és a banditák nélkül, mert annyija sem szokott neki lenni.

22:41 × Iszonyatosan viszketnek már az ujjaim, de a 10x1+ órás storyboard tananyag fele után jön csak az a videó, hogy "mielőtt nekiállsz". Eszméletlenül tömény a cucc, de H-I-B-Á-T-L-A-N, hasonlót se láttam semmilyen témában, hosszú napokra kiüt egy-egy anyag. És hogy miért nem hiábavaló MINDIG tanulni, a legeslegelső kockában hibáztam. Letettem volna a pakkot büszkén, és már a legeslegelső – de a legeslegeslegelső! – kockán bebuktam volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése