2016-08-31

[szerda]


23:18 × A húgomék szombati esküvőjén lett egy sógorkomám, akivel teljes egyetértésben redeltük egymás után a söröket, és bámultuk a szomszéd hely huncut húsgolyó pincérnőjét. (Pár nappal később ellenőriztem, nem a sör ártott meg, fordítva történt.) Az este kevésbé volt izgalmas. (Természetesen mindkét pártin én voltam a legcsinosabban öltözött. Csak éppen szingli csajok nem voltak, kizárólag kismamák, anyukák és leendőek.)

23:21 × Mivel este komolyan sétálnunk kellett cigiért, már tudjuk, hol van a szcik nem kicsi székháza. Nem is nagyon tagadják.

23:31 × Tömörke csajozási technikája lenyűgöző. Ugyan melegen üdvözölt minden érkezőt, még a bunkó motoros bandát is, de a játszótéren MINDEN csajt megsimogatott, összepuszilgatott, és megölelte őket. Kivétel nélkül az összeset nagyon megölelgette :D Egynémelyiknek az ölébe feküdt (hol hason!), másokat az ölébe vett. Csak pislogtam, mint az anyukák :D


23:36 × Előtte nap a firkáltkezűvel megtaláltuk a helyünket: a városligeti betonpadokon beültünk a kártyázó öregemberek közé, és megpörgettük a rég elfeledett kockáinkat. Utána a kótyagos belvárosi sétámon öt perc alatt megvakultam.

00:43 × A tegnapi belemenős sörözés után a mai napot végigaludtam. Holnap vég nélkül rajzfilmsorozatokat fogok nézni, ha már Sunny mondott olyat, amiről még csak nem is tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése