2016-02-19

[péntek]


12:31 × Mendelssohn 12 és 14 éves kora közt írta a 12 vonósszimfóniáját 8O

21:01 × Nem szeretem a bekészült házibulikat, mert legtöbbször olyan zavaró/zavaros intim dolgok hangzanak el, amikkel nem nekem kellene foglalkoznom. A jópofa terelést ("Ugorjunk kettőt!") pedig néhány zavarodott magára veszi, amihez aztán végképp nincs kedvem/időm.

21:19  × Minden ismerkedős, barátkozós beszélgetésből kiviláglik, ki olvasta egyáltalán a bibliát, és ki él az útmutatásai szerint. Nem sok barátom ugorja meg a lécet, ismerős meg alig.

22:16 × Húsz évvel ezelőtt megőrjített, ma már áldás, de még mindig meg tud lepni, hogy egy csütörtök éjféli egy órás sétám alatt egyetlen emberrel sem találkozom az utcákon.

22:17 × Érkezzen bármilyen későn, semmi sem hasonlítható a gyógysör ízéhez. (Jó reggelt…)

23:09 × A trafikokban videófelvétel készül mindenkiről, aki hosszú papírt vásárol. (Ez kisvárosban fontos infó.) Én meg becsicskultam, a fehér és fekete OCB mellé rendszeresítettem a barna Smokingot.

00:29 × No future.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése