2016-01-10

[vasárnap]

21:26 × Hálistennek a napom fénypontja nem az volt, hogy letrollozott a zseni, aki nem tud különbséget tenni mennyiség és minőség fogalma között. (Win-win: kölcsönös a mínusz egy idióta érzés.)

21:32 × A napom fénypontja az sem volt, hogy a Nap ma csak egy halvány folt volt a ködtengerben. Viszont amikor este kiálltam a ház elé pöfékelni, a keletről derengő falu fényein túl egyik irányban sem láttam semmit. De az égvilágon semmit. Bele is pisáltam a semmibe.

21:59 × Faluról elfogytak a macskák :(

22:09 × A barátaim közt terjedő új pestis a kapcsolatfüggőség blöffje. Kamuztok. A: Egyedül lenni jó. Jó kapcsolatban lenni szintén jó. Rossz kapcsolatban lenni tré. Ha e három rém egyszerű állítás közül csak eggyel is problémád van, azt ne fogd másra… Nincs B. (Ahogy én sem vagyok B-terv, és nekem sincs B-tervem. Nem tinik vagyunk, nem álmodozunk.)

22:36 × A túl korán olvasott Hernádi Frankensteinnek köszönhetem, hogy negyven évesen sem szégyellem a szabadon szárnyaló fantáziámat. Kösz, öreg.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése