2015-10-22

[csütörtök]

14:31 × Ma hajnalban Bob Belcher rémálmára riadtam.

23:48 × Instant <3 UI.


01:18 × Coming out: kb. 10 éves korom óta nem láttam Csillagok háborúját, csak az ilyen-olyan paródiáit, így ma - a tévé előtt - eléggé megdöbbentett Amidala bögyös szerkója. Coming out 2: nagyon nem az esetem Natalie Portman. (A hideg kiráz tőle.)

01:55 × Még mindig az elmúlt pár éven pörgök.
Négy éve csak azt tudtam, hogy mit akarok csinálni. Kivel, mivel, hogyan, na, erről semmit.
Három éve azt már tudtam, kikkel.
Két éve nagyjából körvonalazódott, hogy hogyan.
Tavaly egész pofásan alakult a mivel egy része is. Csak pont nem a lényegi része.
Az idei év kuka. Ez a baj. Ezzel sehogyan sem fogok tudni elszámolni.
Nem parázok rá, ez a kilenc hónap eltelt, etté, kétté, múttidő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése