2015-07-31

[péntek]

07:52 × Hiába keltem fél hétkor, a hátamon hordozott idegen testet csak ebéd után fogja azonosítani a cseredoki. Addig még háromszor is megetetem.

20:52 × A furunkulus (szőrtüszőgyulladás a meztelencsiga testemen, dafuq, ráadásul a gyerekhátamon :) még nem értett meg a kifakadásra, így gézkötés szorítja rá a nagyikámtól rám maradt tapasz alatt a kamillakivonatot. Egy: dzsís, ilyen érzés a sportmelltartó? Kettő: drága nagyikám. Három: a háton kihordott mini én azon romantikus gesztus fizikai manifesztációja, hogy három hétig senkinek nem engedtem a hátamat mosni. Négy: holnap hátkefe és a piacon 20 tojás.

22:03 × A mihamarabbi akklimatizáció végett ma laza három óra alatt puszta kézzel megmozgattam másfél tonnát.
A nyüzügeségem látszatát olyannyira meghazudtoló természetességgel forgattam a szerszámokat a völgyben is, hogy cserébe az orosz anyanyelvű multimédia ártiszt a ceruzán kívül megajándékozott a Taschen XX. század fellapozásának inspirációjával is. És a könyvek összeérnek a YouTube-bal.


Aztán otthon ez fogadott. Szegény Sta Fu :(


Meg ők <3 (A falat ma vertem le egy zsák kukoricával – aztán meg kalapáccsal, de legalább a rég halogatott újravakolás is sorra kerül.)



Mündég itthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése