2015-05-04

[hétfő]


10:41 × Hétvégén szóba került a húsz évvel ezelőtti Tehetségtelen Zenekarok Fesztiválja, amin kb. 30-40 banda lépett volna fel, ám mivel a város egyik legmagasabb pontján lévő étterem tetőteraszáról az egész városban tisztán lehetett hallani és érteni a második fellépő "Magyar ember addig él, ameddig a fasza áll" c. számát, ezért a rendőrök berekesztették a további mókát. Mivel én voltam a főszervező, néhányan számon kérték volna rajtam a kékek hepaját, de addigra én már mocsok részegen fetrengtem. Az egész hely úszott a fröccsben és a sörben, a hangszerek ráztak, és a jobb arcok egyből felismerték, hogy a világ legjobb punkfesztiválján vannak, úgyhogy pikkpakk leamortizálzák a helyet. De erről nekem már csak másnap meséltek. A kékeknél elszakadt a film.

BTW: én melodikán játszottam volna az alkalmi bandánkban. Minden alkalmi punkegyüttesünkben melodikáztam. Én voltam a melodikás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése