2015-02-07

[szombat]

08:24 × Azzal a csodálatos kétellyel ébredtem, hogy halványlila elképzelésem sem volt, milyen nap lehet. Tippeltem magamban kettőt, de aztán csak rákérdeztem.

08:26 × Mellé azt a nagyszerű tanácsot álmodtam: "Ne bonyolítsd túl, egyszerűen csak veled akar lenni!" Oké :D

11:43 × Konyhatündér level CCLIX: közel a negyvenhez megtanultam tökéletes omlettet készíteni. (du fromage ofkoz)

19:30 × Second draftra megérdemlek két sört. Éljen a trikóra fűtött tél!


19:34 × Sosem késő (újra)felfedezni az internet olyan apró csodáit, mint az online rádiók végtelen választéka. (minimalmix, mert a susogós tekknótól még mindig feláll.)

22:15 × Kábé így néz ki az álomnaplóm. (38 nap 57 bejegyzés, párna nélkül csak a szuperszélesvásznúak maradtak, és ez hurrá! az meg pláne hurrá, hogy a tíz napos előrejelzésből eltűntek a mínusz tizenötök.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése