2014-11-10

[hétfő]


14:13 × Hiába a cukormáz, a favágás az akkor is csak favágás.

17:57 × Cserébe mindenki cuki és (/mert) értelmes, nincs egy deka stressz sem, még csak sokáig sem tart az egész, és addig is végighallgathatom a télire bezsákolt lemezeimet. A (tangó)harmonika mindenestre máris bukó, mert elaltat. (Úgyis mindig barokk a vége.)

18:00 × Van valami (idegi? ízületi?) gáz a jobb gyűrűsujjamban – beüthettem? meghúzhattam? talán farakásnál? dunno, de hálistennek nem sok mindenre használom – ha használom bármire is, dunno.

19:34 × A Black Books a legszebb (brit) példája a magadról/magadra írt fullkretén karakternek.

20:09 × 17 évesen egy Rocky Horror coverért kaptam a második tantestületimet. (A csajok bezzeg bírták. Azóta se volt rajtam nylonharisnya. Legalábbis úgy emlékszem.)

21:45 × Átálltam a 6:4, 6:4-re. Néha kellene egy-egy nullás nap is. (Majd.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése