2014-05-03

[szombat]


08:30 × Az érzelmi ridegtartásnak is meglett az eredménye, amennyire csak tudom, kerülöm őket.

14:20 × A113 (+wiki: A113 )

20:03 ×
"– Oz, tölts magadnak egy Martinit!
– Délután négykor?"
21:08 × Egész héten hulla fáradt vagyok estére. Nem futottam ennyit soha. (Soha nem is futottam. Én gyaloglok.)

21:27 × A világ egyik fele a szarkeveréssel és szarrágással van elfoglalva, a másik fele meg ettől neurotikus. Itt mindkettőből jóval kevesebb van. (A kis számok törvénye.)

21:51 × "Eleven ribis."

22:12 × 96, 00, 04, 09, 14. Felnőtt életem negyedét azzal töltöm, hogy abbahagyjak dolgokat.

22:58 × Értem és értékelem a televíziós kultúrtörténeti jelentőségét, de nekem onnantól kezdve tök hiteltelen a Seinfeld, hogy Jerry se Elaine-nek, se George-nak nem kever le egy-egy kibaszott nagy pofont – epizódonként. (Mert egy kis nyomi ő maga is, azért nem. Jellemző az is, hogy ennyire túlértékelt a ripacskodás.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése