2014-04-13

[vasárnap]

09:29 × Senkiházi.


10:04 × Van két órám bármire, aztán Bach ismét menthetetlenül megmenti a lelkem.

10:57 × Fejben már elköltöttem negyedmilliót csak technikára.

11:39 × Szeretet, világbéke és unikornis a szivárványon – Antonio Lucio Stabat Materét csak kontratenoroknak (vagy kisfiúknak) lenne szabad énekelnük:


13:11 × Atyaúúúúristen: (és tényleg jön a vihar, félelmetes)

So ist mein Jesus nun gefangen.
Laßt ihn, haltet, bindet nicht!
Mond und Licht
ist vor Schmerzen untergangen,
weil mein Jesus ist gefangen.
Laßt ihn, haltet, bindet nicht!
Sie führen ihn, er ist gebunden.

Sind Blitze, sind Donner in Wolken verschwunden?
Eröffne den feurigen Abgrund, o Hölle,
zertrümmre, verderbe, verschlinge, zerschelle
mit plötzlicher Wut
den falschen Verräter, das mördrische Blut.
14:32 × Nekem sanyi.

Er hat uns allen wohlgetan,
den Blinden gab er das Gesicht,
die Lahmen macht' er gehend,
er sagt' uns seines Vaters Wort,
er trieb die Teufel fort,
Betrübte hat er aufgericht',
er nahm die Sünder auf und an,
sonst hat mein Jesus nichts getan.

Aus Liebe will mein Heiland sterben,
von einer Sünde weiß er nichts.
Daß das ewige Verderben
und die Strafe des Gerichts
nicht auf meiner Seele bliebe.
Erbarme dich
mein Gott, um meiner Zähren willen.
Schaue hier,
Herz und Auge weint vor dir
bitterlich.
14:51 × „Ezen a héten háromszor hallottam az isteni Bach Máté-passióját, mindannyiszor a mérhetetlen csodálatnak ugyanazzal az érzésével. Aki tökéletesen elfelejtette a kereszténységet, az valóban úgy hallgathatja, mint az evangéliumot, az akarat tagadásának a zenéje ez, és nincs benne semmi aszkézis.” (Nietzsche)

Können Tränen meiner Wangen
nichts erlangen,
o so nehmt mein Herz hinein.
Aber laßt es bei den Fluten,
wenn die Wunden milde bluten,
auch die Opferschale sein.
15:23 × Zuhany, és irány a kocsma, hogy bemocskoljam magam, mert a végén még így maradok.

21:40 × Bachból Bachba zuhanva:


23:11 × A kedvenc összetett szavam: nőstényördög.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése