2013-06-16

[vasárnap]


23:21 × A káosz ötödik nyara.

23:28 × Na, ezt muszáj összeszednem, hogy tempót vesztettem-e, vagy rég túlmentem-e már a zsákutca táblán, vagy minden teljesen oké, csak eddig tart?

23:31 × Persze, hogy papíron, de még a firkálás előtt.

23:32 × Aranybarnára sült csirkemell. Yum. Veridian Dynamics.


23:37 × 2009 – a káosz első nyara. Gizi utáni absztinencián túl egy lesötétített újlipóti lakásban a végtelenített sorozatfüggés kezdő lépései. Kilépő csak rushért. A kiccsaj nem kóser, a pasija mellől pasizna. Az utolsó Figyelő címlapok, a válság megeszi szörnyszülött gyermekeit. Vége. Azt hittem, kurvára meg vagyok gyötrődve.


23:46 × 2010 – a káosz második nyara. A padlón. Az otthoni padlón. Felébredsz, és nem érted. Svájcot még úgy ahogy, de az újságosdinak tényleg sanyi. A legsúlyosabb tartozás. A balatoni csillagos égbolt a hátamra pattanhat. Elméleti fizikát és filozófiát tanulmányozva irány 3D-t tanulni. Tanulást tanulni. Zéró pont, origó.

  

23:47 × 2011 – a káosz harmadik nyara. Szarért-hugyért egy kibaszott seggfejnek robotolni kurva szar melókat. Megbolondulás ellen impanim, Szezon, Louis CK és Drive. Nő nincs, minek, "az igazi férfi buzi". Kezdődik a Popkorszak.


00:06 × 2012 – a káosz negyedik nyara. A mindent felemésztő üresség elől inkább le vidékre.
"Menekülsz."
Ja, előletek mindenképp, unom a szarosnyolcas életeteket. Mesh-ray impanim vége. Ozora, b+, Ozora. A legjobb egyedül.


00:15 × 2013 – a káosz ötödik nyara. Fél éve ismerem Sárit. A dolgok mennek a maguk útján.

00:18 × Tanulság: a káosz nyarain egyre ropogósabbra sültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése