2024-09-22

[vasárnap]

09:43 × Ha már a szöuli döntő nem lesz egy óra sem, olyan tükörsima (ezt elkiabáltam, nem is kicsit) akkor napi vakszi: ennek még mindig van további kameraállásból felvétele. (Ezen látszik legjobban, hova lemegy a "Tryna strike a chord and it's probably A-Minor"-ra.)

 
09:44 × És ahogy Miss Poppy mondta: "Borzasztóan és vitathatatlanul szerelmes vagyok." Ráadásul, ha nincs ez, nem tudok a Lamar vs Drake beefről. (Bár pont nem érdekel két vadidgen és nagyon gazdag ember vitája.)
 
12:27 × Tegnap direkt nem idegesítettem magam a PC-parámmal, inkább besörözés után fullos rendet raktam, majd újra besöröztem a napon. Viszont ma nem úszom meg, és már pisszen is az első sör. De lesz, ami lesz, ma sem hagyom ki a napozást.

15:03 × Milyen nap van? Milyen hónap? Milyen év? Ki az elnök? PC-para megoldva, de a kompin most február 22-e van. Napozás után majd frissítem mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése