2024-09-12

[csütörtök]

09:59 × Többek között álmodtam kötött pulóverrel. (Meg elvégzetlen melóval, de ébredés után azt is felvettem.)

10:02 × A rövid nagyvárosi villanásban még elkaptam a tuti időjárást, NM-mel egymásra csodálkoztunk, és röviden vázoltuk a múltbéli helyzeteket, hogy aztán a rövid játék és rövid teraszolás után rövidet aludjak a vonaton, majd egy rövid nagy néger-klubgyűlésbe szaladjak.

10:03 × Felfele viszont egy igazi pöcsfej mellett kellett utaznom. Három és fél órán keresztül folyamatosan telefonált, okostojáskodott és közben Facebook-posztokat gyártott. Közel 4000 kocsmában járt már két tucat országban, ez a hivatása, így mutatkozik be telefonban is. Az enyém, hogy az országban csak háromba, de ott szeressenek. Őt q nehéz lehet még csak kedvelni is. Én pl. rühelltem az első fél óra után. Kedvesen mosolyogva, de nagyon rühelltem.

10:04 × És ha már rühellet: a Vidorban kezdtem a reggelt, ahol három jó arc (és jómódú) nyugdíjas eléggé képben volt azzal, amit még Dezső sem mert megírni a Mackónadrágban, úgyhogy gyorsan bevertem velük négy csapolt Pilsnert. (Ha már előző nap M-ék "beadták".)

16:16 × Teliholdig bekuckózok, aztán az őszi napéjegyenlőségre már rég teraszokon napozok újra.

20:04 × Addig meg Bach.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése