2024-09-16

[hétfő]

10:21 × Az igazi ősz első hete, ami a táskámra borított sörrel kezdődött, aztán a rövid nagyvárosi villanásban Live-oltunk, az utolsó jóidőben még teraszoltam, a tíz fokos esőben inkább megtoltam a melót, péntek 13-ára keszeget ettünk, másnap hamburgereztünk a szülinapossal, vettem új telefont, amire rávodkáztam, hogy aztán vasárnap egész nap csak waackxxxy videókat bámuljak leesett állal. (És a fix mínusz négy-öt kiló már megvan extrém mozgás nélkül is.)

11:22 × DÖNTŐ, BABY, DÖNTŐ!!!

22:56 × Na neeeeee, hogy ennek van másik kameraállásból felvétele =8O

23:03 × Ha a koreai kiscsajnak kellett rádöbbentenie, akkor neki, de ebben az évtizedben még nem táncoltam. (Csak egyszer, de arra nem nagyon emlékszem. Kovidszabadulóbuli volt. Kőkemény rideg szögelés. Ami bogyó nélkül csupasz kardió.) Pedig. (Nem véletlen a diszkógömb a vállamon. A Göndör azt mondta, hogy csak szörfölj a zenén, a keszeg meg azt, hogy táncolj, mint az ördög. A csajok meg mást.) D-I-S-C-O

23:04 × j. tánca, oh, d. tánca, oh., a. tánca, oh. (o. táncára nem is emlékszem.)

23:06 × Ún. istennő. Szerelmes vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése