2024-09-13

[péntek 13]

08:04 × Huh, mekkora szerencsekovács vagyok, hogy ha nem akarok, mert 5 fokos szakadó esőben nagyon nem, akkor nem is kell az utcára mennem. (Panaszkodtatok a negyven fokra? Tessék, és még a csajok is felöltöztek. Viszlát fél év múlva.)

08:27 × A többiben sincs nagy különbség, de a 43 és a 14 századpontos különbséget kell megfognom három izzasztó nap alatt. (Előre a harmadik bajnoki címért!)

08:33 × Húsz nap alatt -4212-ban vagyok. Az napi 200+, az napi egy korsó sör. Lemondtam húsz dobozról vagy harminchárom pohárról? Kemény vagyok. Nem ittam meg egy tálcát.

21:10 × Fűtési szezon: 20

21:19 × Nem véletlenül van rám varrva Gombóc Artúr, tojom le a kalóriaszámlálást egy nagy tábla mogyorós Milka láttán. (Szevasz hideg odakint, szevasz fűtés idebent.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése