2024-08-11

[vasárnap]

11:22 × A tízplusz kilométeres talpalásokra nem a dizájnos ósuli técéket találták ki, hanem a túrabakancsot. Már nem csak a bordám sajog, hanem a péntek-szombat kombó után a csülkeim is.

11:24 × Pénteken az igazgató és a rögbiedző között vettem két skiccfüzetet, aztán a lányzenekar rajongóival zártam.

11:25 × A rögbiedző megsújtott minket egy gimnáziumi felvételi matek (geometria)-példával. Megoldottuk, hiába sörözünk már a gimi óta.

11:26 × Másnap begyűjtöttem a globális-halálos könyveimet, és csajbuliban söröztem a lányos apákkal.

11:28 × A nagy atommorzsoló nem felejtett el rajzolni, jó dolguk lesz az unokaöcséimnek. Én meg sosem hittem volna, hogy egy koreai szempár taszajt a kétségbesés legmélyebb bugyrába. Viccrelé, sosem volt.

11:29 × A veszettség jin és jangja: a mértéktelen mértékletesség és a mérsékletes mértéktelenség.

15:15 × Az oroszlánom zokon vette a félelem telt szeretetmet.

21:39 × A mai nap után igazán megérdemlem – az első – sörömet. A vasárnapi hegymenet csak a keddi csúcstámadásra volt laza akklimatizáció.

22:56 × Nightcall 8O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése