2024-08-23

[péntek]

12:33 × Tegnap olyat láttam (és hallottam és szagoltam), amitől húsz éve még a betonfalnak rohantam volna akár ezerszer is. De elmúlt az a húsz év, és inkább hazajöttem (hazamenekültem) kialudni magam. És igen, tudom, ki(k)re emlékeztet. Mix, és ez a legnagyobb probléma, ha meg akarom őrizni az ép eszemet. (Még hogy nincs típusom. Ezért is mondta azt, amit.) Mire én:

"Igen, ö, én jeges vízre gondoltam, hideg zuhanyra meg limonádéra. De nem használt. Engem a reflexeim mozgattak."

23:43 × Hazaérek, és a házinyulat ajájnla az internetek. (Aki csak jézusnak szent ereje, DE házinyúl.  Ráadásul muszáj is mennem.)

23:44 × Nekem sanyi.

23:45 × Buta, de szép, lusta, de tehetséges, unalmas, de okos, neurotikus, de kiegyensúlyozott, lassú, de kedves, és így tovább a végtelenbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése