2024-08-19

[hétfő]

10:16 × Kezdtem az orosz fegyverexporttal, aztán ötnapos menetelésbe indultam. 

10:17 × Rögtön beleszaladtam a buddhista szobrászba, aki szóba hozta azt a robottá válásom előtti zenét, amit a legfiatalabban elment barátunknak köszönhetünk, és aminek minden egyes hangjára úgy emlékszem, mintha közben nem laza harminc év telt volna el :D

10:18 × Aztán felszaladtam a hegyre, de hogy hogyan jöttem le onnan, azt jótékony homály fedi. (Ekkor aludtam ki magam utoljára a héten. Ha azt a tizenhárom óra jelenti.)

10:19 × Másnap nagy néger találkozó nyitástól zárásig.

10:20 × És még csak ekkor kezdődött a hegymenet. Zalai zsákfaluból -> baranyai zsákfaluba.

10:21 × Rám csaj Én csajra még nem voltam ilyen hatással. A japán hercegnő meglátott, és lefagyott a látásomtól. Akinek aztán csak az életét mentettem meg. Mert ha nem teszem, az öntelt búgatógép hallgatthatta volna nálam a tücsökciripelést. (Hogy lehetsz ilyen hülye? De az üzenet átment.) A rókamacska csak azután nyugodott meg, hogy dadogva kértem sajtos rudat egy másik nőtől.

10:22 × Az orfűi tó is húgymeleg volt, és a lángos most is kimaradt. Az idei évet lángos nélkül zárom, de úgyis el kell kezdenem kalóriát számolni, hogy ne puffadjak el úgy, mint a dagadt.

10:23 × A firtkáltkezű filozófussal amúgyis abbahagytam a backgammonozást, mert CSAL, de legalább a saját firkált kezemmel megmutattam, hol lakik a kockák istene. A négyszázhuszonegyes utcában.

10:24 × A komoly gémereknek milyen kemény bütyök nő a hüvejkujjukra? És vaz, ennek még neve is van: Nintendo-bütyök.

10:25 × A csillagnézést elmosta az eső, de a gyenge hangú előadóból úgysem hallottam semmit, mert végleg elszállt a bal fülem, és a mák-bodza kombó se sokat segített a dolgon.

10:26 × Napok óta nem tudom kiverni a szőkét a fejemből. Pedig csak beszélnem kellene vele :D (A héten meg is fog történni.)

11:19 × És végre itthon.

21:19 × Kalóriaszámlálás ON

00:45 × Sajnálom, de nem tudom értékelni a rotoszkóp-animációkat.

2 megjegyzés: