2024-07-17

[szerda]

18:58 × A hét elején kétszer is megjártam a zsidó temetőt, hogy aztán a másikban megtaláljam, hova is küldött a pulis. A hegyen ettem halat, hogy aztán hanyatt vágjam magam bambuszirtás közben. Kinéztem falura, hogy aztán visszacipeljem az első pakk ötven forintost. Nagyon megünnepeltük a klub korelnökének születésnapját, hogy aztán a munkát megunva inkább vonaton nézzem a női wimbi-döntőt (meh). Levezetésnek kicsiír Simply-vel.

Végigtalpaltam a vasárnapot a Leheltől a Kinoig, mert végre a festő meg a kádár. A férfi wimbi-döntőt szakértő szakértette, de a második spanyol gól után fel is adtam a hetet.

19:02 × Négy nap lett a kettőből, mert végre tök egyedül vakulhattam meg.

19:09 × "Minden krétai hazudik." / Epimidedész

22:33 × Mire hazaértem, véget is ért a nyár. (Ciripelnek már a tücskök.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése