2024-07-22

[hétfő]

07:43 × Hétindító reggeli repont-walk-a-thon = 4000 lépés 1350 forintért. (Végül is az két pohár sör. Józsinál meg ráadásul három.) És ha már a bordám miatt más mozgásra képtelen vagyok.

07:52 × Szerencsére nem néztem meg a palermoi döntő szettet, hanem kikapcsoltam a teliholdnál.

07:58 × Először fizettem tutorialért. (Két pdf by Tri Shiba.)

08:02 × Össze-vissza álmodtam meglepőbbnél meglepőbb emberekkel. (Ált. isk., a halott, stb.) Persze ez is a bordám miatti fészkelődésben. (Vágjon a nyavaja legközelebb bambuszt.)

08:25 × A nyár végének kezdete: hétfőn rögtön 55+15=70 matekkal indított a lángosos futár, hogy aztán a kosarassal kriptózzunk. A kakasrajzból hazug-paradoxon lett, az igazgató a szerkre írt, a sofőrrel és a perverz festővel meg kinyírtuk magunkat, szóval inkább kialudtam magam a hazaútra. Pihi, nyugi, sok meló, aztán persze megint elkövettem azt a hibát, hogy le- aztán felmentem. És még több pihi, még több nyugi, még több Muchová-meccs és tücsökciripelés.

22:15 × Még egy nap, és elkezdődik az "őszöm".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése